Over hoe ik ertoe ben gekomen...

Gegroet iedereen,

Enkele maanden geleden ben ik beginnen fantaseren over een tocht naar Santiago de Compostella. Het leek me wel een uitdaging en boeiend om nieuwe mensen te leren kennen maar vooral om er eens even tussenuit te zijn. Ik wou alles eens vanop afstand bekijken en misschien inspiratie op doen voor ik weet niet wat allemaal. Het idee is concreter beginnen worden en ben wandelingen beginnen maken om wat te trainen maar vooral om te ervaren waar ik zoal op kan letten en dergelijke. Ik ben dit tegen mensen beginnen vertellen en heb al verschillende reacties gekregen. Sommigen vroegen mij of ze mij konden volgen of dat ik soms niet iets zou laten weten onderweg. Zo ben ik deze blog gestart om wat reisverhalen te vertellen en ervaringen te delen samen met wat foto's. Ik heb deze blog simpel gehouden zoals mijn tocht zal worden en hou het bij deze startpagina, een blog om (hopelijk) dagelijks eens iets te posten, een fotogallerij om mooie foto's te kunnen plaatsen en een gastenboek waar jullie eventuel feedback kunnen geven. Tot zover mijn intro en hopelijk kan ik jullie bij deze een beetje jaloers maken en mee laten genieten van de tocht.

Ave,

Kobe