11 november 2016

19-11-2016 16:10

Santiago de Compostela.

Nog ens een rustdag, en dan bedoel ik qua wandelen want ik ben gaan shoppen samen met enkele dames. Ik had enkele nieuwe schoenen en kleren nodig. Ik zag er naar uit om terug gewone kleren te dragen maar eens het zover was was het toch een vreemd gevoel en voelde ik meer om mijn oude vertrouwde kleren te dragen. Ik ben ook naar de mis gegaan maar was al terug buiten na 10 minuten. Ik voelde er mij niet echt ok bij om daar te zijn. Het was uiteraard ook in het spaans en dus verstond ik het ook niet. We hebben nog wat rondgelopen in het centrum, iets gaan drinken en 's avonds zijn we naar een live optreden gaan zien van celtische muziek. Wel mooi. Weer een dag vol emoties en dit zal nog wel enkele dagen zo zijn. Pelgrims die je ontmoet hebt onderweg die je terug tegenkomt anderen die al terug naar huis vertrekken en het besef dat het voorbij is... Het blijft moeilijk...