13 november 2016

19-11-2016 16:38

Santiago de Compostela - Fistera.

We zijn met de eerste bus naar Fisterra gegaan aan de zee. De busrit op zich is ook mooi het tweede deel. Eerst autostrade maar dan het laatste uur ongeveer langs de kust. Nu het terug mooi weer is is dat wel mooi om te zien. Fisterra (Finisterre) is echt wel de moeite waard om naaroe te gaan. Zeker aan de vuurtoren waar er mensen ofwel hun kleren verbranden, wat eigenlijk niet meer mag, of ze gooien hun kleren in de zee. Dan heb ik mijn wandelstok maar in de zee gegooid samen met mijn short. Voor de zon onderging zijn we teruggegaan om de zonsondergang te gaan zien aan de vuurtoren. Weer een mooi moment omdat het goed weer is. Het was een vermoeiende dag puur van de emoties. Heel intens en veel gedachten die door mijn hoofd gingen. Dat put ook uit. Iedereen voelt met iedereen mee en het zijn samen de laatste momenten. Morgen terug naar Compostela om daar mijn ouders terug te ontmoeten. Dat word ook weer even wennen na zo'n lange tijd. Ik ben er wel wat zenuwachtig voor maar het is wel ok.