15 november 2016

19-11-2016 16:49

Santiago de Compostela - Fisterra - Santiago de Compostela.

Terug met de bus naar Fisterra maar met mijn ouders erbij deze keer. Daar aangekomen ben ik Lena met haar hondje Candice terug tegengekomen na twee maanden. Het was een blij weerzien. Juist zoals ik enkele weken Bruno terug ben tegengekomen enkele weken geleden na hem twee maanden niet meer te hebben gezien. Lena heeft speciaal gewacht tot ik aan zou komen zodat ze mij terug kon zien. Daarna is ze verder tevoet vertrokken naar Muxia. Ik ga er niet meer geraken maar dat is misschien nog iets voor later als ik misschien nog eens terugkom naar Compostela. Deze keer ben ik naar het stand gegaan met mijn schat. Het weer was echt precies zoals in de zomer en ik kon zelfs in mijn marcelleke wandelen omdat het zo warm was. Het was precies of het was voorbestemd om zo te zijn. Het was spijtig genoeg maar voor 1 dag want we moesten terug naar het hotel gaan dat al geboekt was.